Happy b-day!!!

Gister was mijn vaders 51e verjaardag. Helaas hebben we ’t niet echt gevierd. Het bleef bij een ‘gefeliciteerd’ en een doos bonbons, want papa wilde het niet vieren.

Ik word over minder dan 2 maanden 18 (21 juni, als je iets wil sturen, vraag maar om mijn adres 😉 ) en ik kan niet wachten tot ik jarig ben! Natuurlijk omdat 18 jaar in de eerste plaats veel extra’s (en ook nadelen, maar dat terzijde) met zich meebrengt, maar ook gewoon om het jarig zijn zelf. Ik nodig lekker veel vrienden uit, we hebben het supergezellig en, niet onbelangrijk, ik krijg cadeautjes! Ook niet het allerbelangrijkste hoor, maar, I mean, come on!!! Je bent jarig, dan hoor je cadeautjes te krijgen!

Waarom wil mijn vader zijn verjaardag dan niet vieren? 51 is dan misschien wel minder spannend dan 18, maar dat betekent niet dat het niet gevierd moet worden! Het is een reden om je familie en vrienden te zien, om veel te eten en te drinken, en om cadeautjes te krijgen! Misschien heb je dat dan al 50 keer gehad, maar ik snap niet hoe je dat zat kunt zijn.

Ach, van mij mag mijn vader doen wat ie wil, maar ik ga lekker mijn verjaardag vieren! Barbecuefeest in de tuin (mits de weergoden ons gunstig gezind zijn), drank, vrienden, muziek, gezelligheid. Zoals het hoort!

(Hoe) vier jij je verjaardag?

Kim

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Daan Kusen
    apr 29, 2012 @ 12:41:05

    Verjaardagen hoeven voor mij ook nooit echt zo. Ga liever met wat vrienden naar de kroeg, ff toasten en dat was ’t dan 😛

    Beantwoorden

  2. lauradenkt
    apr 30, 2012 @ 09:02:28

    Ja, hoe ouder je wordt, hoe minder boeiend. Ik heb het nu al een beetje eigenlijk.

    Beantwoorden

Plaats een reactie